Join the masquerade
Everything in the mansion happens on a 12-hour loop, simultaneously: watch, spy and try to learn each guest’s secrets – without being spotted – so you can intervene at the right moment and save them from a ghastly fate! That gunshot heard across the mansion at 3:45? The bell that tolls after 6pm? What could they possibly mean? You’ll need to figure out where to go, and what to do at what time so you can carry out a heroic rescue. The madness won’t stop until you step in and prevent the dire turn of events from reoccurring!
Meet peculiar party guests such as Reginald Sixpence, a genius clockmaker and mechanic, Trinity Carrington, a world renowned blind sculptor, and Clay Rockridge, previously head of security at the Sexy Brutale casino. Save guests from danger to receive their masks, plus their strange powers, and harness these unique abilities to help you on your quest. Discern even the smallest of sounds thanks to Trinity’s Perfect Hearing (very helpful when eavesdropping) and use Reginald’s Clock Mastery to interact with the clocks around the mansion to turn back time!