Superbrothers: Sword & Sworcery EP
Superbrothers: Sword & Sworcery EP bevat een heel album aan originele muziek van de bekende componist Jim Guthrie, en illustraties en ontwerpen van Superbrothers Inc, gemaakt en ontwikkeld door de gametovenaars van Capy in Toronto, Canada.