Super Toy Cars
Super Toy Cars is een racegame vol razendsnelle, coole auto’s, indrukwekkende levels die van alledaagse voorwerpen gemaakt zijn, en een boel power-ups waarmee je je tegenstanders kunt uitschakelen.
Super Toy Cars is een grote game boordevol opties die je naar wens kunt aanpassen, maar het belangrijkste is dat de game eindeloos veel raceplezier biedt, of je nu alleen speelt of met vrienden.