Super Tennis Blast
Begin je professionele carrière in de stand World Tour, train je vaardigheden en word een tennislegende.
Nodig je vrienden uit en neem deel aan toernooien in het enkel- of dubbelspel met de klassieke spelregels, of in de te gekke stand Super Blast.
Vijf minigames en een uitgebreide avatar-editor maken deze tenniservaring compleet.