Sudoku Casual Puzzle
Welkom bij Sudoku - de populaire mindfulness-puzzel! In ons spel vind je raadsels voor elke smaak - van de eenvoudigste tot de moeilijkste. En als de taak buiten je macht ligt, kun je altijd een hint gebruiken die je zal helpen bij het oplossen van de puzzel.
Aangename muziek en kleurrijke graphics stellen je in staat jezelf onder te dompelen in het spel, te ontspannen en tot rust te komen. Vergeet papieren sudoku, nu is de puzzel altijd bij je op je apparaat! Train je hersenen, ontwikkel logica en mindfulness!