Starlight Shores
Starlight Shores is een visuele roman met een eilandthema met de unieke romantische stijl van een ""kort verhaal"".
Wanneer je jeugdvriendin Theo een weekendje weg wint naar de stad Seaside, bereid je je voor om je verjaardag in het paradijs te vieren. Je hebt Theo maanden niet gezien en ze heeft ontzettend veel zin om het weekend samen te beleven.
Ze nodigt haar kamergenote Lena uit om mee te gaan en Theo nodigt je vriend Alec uit. Nadat jullie wegen waren gescheiden door een andere schoolkeuze kan dit uitje de band weer versterken.
Alles lijkt op zijn pootjes terecht te komen... totdat Alec erop staat dat hij zelf rijdt. Je komt nog voor hem aan bij het huisje en denkt dat hij de groep heeft gedumpt. Even later belt hij dat hij iemand meeneemt die niet was uitgenodigd.
Theo is je jeugdvriendin. Theo is verlegen onder onbekenden maar heeft een geweldig gevoel voor humor en maakt graag grappen met haar vrienden. Ze houdt meer van een hechte groep en stelt zich niet zomaar open voor iedereen. Ze studeert fotografie op dezelfde school als haar kamergenote Lena en vindt het leuk om met haar om te gaan. Theo heeft een reisje naar een huisje in de stad Seaside gewonnen en is dit weekend je gastvrouw.
Lena is de kamergenote van Theo... en de reserve beste vriendin. Je weet niet veel over haar of wat ze studeert. Als je afgaat op wat je op Friendex hebt gezien, is Lena is een levendig en sociaal persoon. Ze verft d'r haar altijd in verschillende kleuren en draagt schattige kleding. Volgens haar online bio houdt ze van wandelen en piano spelen in haar vrije tijd.
Alec is een vriend uit jouw thuisstad en gaat naar dezelfde school. Jullie hebben vergelijkbare hobby's zoals games spelen, uit eten gaan en voetballen. Een studentenwoning huren met Alec leek natuurlijk een geweldig idee... totdat hij begon te daten. Hij gaat van het ene naar het andere meisje en richt zich nooit op één iemand, ondanks dat hij telkens zeurt dat hij een serieuze relatie wil. Zijn laatste date Erika kwam zonder uitnodiging mee naar het huisje. De laatste tijd irriteert Alec je... meer dan normaal.