Waarschuwing! Waarschuwing! De afschuwelijke dinosaurus-spinhybriden, de spidersaurs, zijn op hol geslagen en alleen jij (en een vriend in de co-opmodus) kan ze stoppen. De spidersaurs zijn ontwikkeld door InGest Corp om het vlees en de spieren te leveren die de mensheid nodig heeft om de honger in de wereld te eindigen. Maar nu zijn ze op hol geslagen en het is aan twee voormalige smaaktesters, officier in opleiding Adrian en punkrocker Victoria, om met hun explosieve vuurkracht zich een weg te banen door zes levels aan woeste ren-en-schietactie. Knal door een hete jungle, een geïnfesteerd laboratorium, het hart van een actieve vulkaan en nog veel meer! Deze pittige voedselbron met tanden bijt terug, maar door power-ups te verzamelen, nieuwe vaardigheden te leren en alles wat je ziet aan gort te knallen, stuur je deze gemuteerde monsters zo terug naar het stenen tijdperk.