Space Gladiators
Heb je er ooit van gedroomd om een space potato te zijn? Nu is je kans! Space Gladiators is een 2D, handgetekende roguelite platformer over een groep gevangenen die vechten voor een leven buiten een gevangenisplaneet. Versla horden aliens in gladiatorenarena's en verdien je vrijheid!
Je bent als gevangene naar de afgelegen planeet Tartarus gestuurd om aliens te vermaken als gladiator. Je zal je een pad moeten banen door willekeurig gegenereerde omgevingen gevuld met dodelijke vallen en monsters. Kies je tegenstanders in de arena's, versla ze voor voorwerpen en munten, en misschien kan je wel je vrijheid verdienen!