Space Gladiators
Ever dreamt of being a space potato? Now’s your chance! Space Gladiators is a 2D hand-drawn roguelite platformer following a bunch of captives fighting their way out of a planet prison. Defeat hordes of aliens in the gladiatorial arenas and earn your freedom!
You've been captured and sent to entertain aliens as a gladiator in a faraway planet called Tartarus. You will have to advance through randomly generated biomes with deadly traps and monsters blocking your path. Choose your opponents in the arenas, beat them for items and coins and you might be able to earn your freedom!