Sonic Frontiers
Werelden botsen in het nieuwste supersnelle avontuur van Sonic the Hedgehog! Op zoek naar de ontbrekende Chaos-smaragden strandt Sonic op een oud eiland boordevol ongebruikelijke wezens. Strijd tegen hordes krachtige vijanden terwijl je een adembenemende wereld vol actie, avontuur en mysterie verkent. Versnel naar nieuwe hoogten en ervaar de spanning van de hoge snelheid en vrijheid van deze platformgame met open zones, terwijl je over de vijf enorme Starfall Islands racet. Stort je in het avontuur, gebruik de kracht van de Ancients en vecht om deze nieuwe mysterieuze vijanden een halt toe te roepen. Welkom bij de evolutie van Sonic-games!
Race over vijf enorme bovenwereldse eilanden vol dichte bossen, stromende watervallen en verzengende woestijnlandschappen, elk met eigen unieke actieplatform-uitdagingen en verborgen geheimen om te ontdekken.
Ontdek diverse poorten, verspreid over het eiland, en reis naar Cyber Space-levels, met kenmerkende 3D-platformactie op de typische snelheid van Sonic en boordevol uitdagingen om je vaardigheden te testen.
Op de Starfall Islands wonen vreemde wezens die Sonic nog nooit eerder heeft gezien. Gebruik het gloednieuwe gevechtssysteem en de vaardigheidsschema-upgrades om strategisch te vechten. Combineer acties als ontwijken, pareren, tegenaanvallen, combo's en de nieuwe Cyloop-vaardigheid om mysterieuze vijanden en kolossale titanen uit te schakelen.
Word Sonic en ga op reis om de mysteriën te ontdekken van de overblijfselen van een oude beschaving die wordt geplaagd door hordes robots. Ga op pad met slechts een handvol vragen en een lichaamloze stem als gids, en red je vrienden en de raadselachtige bewoners van de Starfall Islands van een kolossale, gemechaniseerde dreiging.