Er zijn meer dan 200 niveaus. U zult ons zeer aantrekkelijke ontwerp behagen, onze puzzel spelen is een plezier. Het spel is geschikt voor alle leeftijden en voor elke locatie. Elk niveau is goed doordacht en uitgewerkt, zodat het voor jou een plezier was om te spelen.