Shred! 2 - ft Sam Pilgrim
Speel als de legendarische Sam Pilgrim en gebruik het geavanceerde trucjessysteem om te gekke combo's te maken in 40 levels, waaronder Big Mountain, Downhill, Slopestyle en Street!