RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition
Bouw het beste pretpark ooit en herontdek de succesvolle, door critici bejubelde achtbaansimulatie. Beleef opnieuw de volledige RollerCoaster Tycoon 3-ervaring met deze nieuwe Complete Edition of duik er voor het eerst in en voel de spanning van een baanbrekende klassieker, compleet met de uitbreidingen Dolle Waterpret! en Wild!
RollerCoaster Tycoon 3 geeft je de middelen en vrijheid om het pretpark van je dromen te bouwen, wat je ook maar wilt maken.
Deze Complete Edition bevat alle content uit de uitbreidingen Dolle Waterpret! en Wild! Geniet van een extra uitdaging en maak en beheer spetterende waterparken en spectaculaire dierenverblijven.
Je kunt je levendige park vullen met meer dan 300 achtbanen en attracties, 500 decorstukken, 60 winkels en services en 20 dieren om te fokken en verzorgen.