Ga op een heroïsche reis om missies te voltooien, schattige vijanden te bevechten en alles in kleine blokjes te breken! Zullen jij en je vrienden de legendarische helden van Riverbond zijn?
De ridder heeft de leiders van de acht werelden gevangengenomen en chaos, droogte en wanorde veroorzaakt! Ga samen op avontuur om het kwaad te verslaan en de charmante inwoners van Riverbond te helpen op deze spannende reis door prachtige, handgemaakte werelden. Speel een verscheidenheid aan wapens vrij, rust je personage uit met nieuwe skins en activeer power-ups om je een weg naar glorie te hakken en te slaan!
Ontmoet charmante personages, maak onverwachte bondgenoten en vecht met schattige (maar dodelijke!) eindbazen. Kies uit meer dan 50 wapens die bij je speelstijl passen en overwin het kwaad. Inclusief epische avonturenmuziek!