Retro Revengers
Ver weg in de onverkende uithoeken van het sombere einde van Centraal Japan ligt Ludens Castle, waar vijf vrienden, de Retro Revengers, geisekai’d worden naar een vreemd land dat niet alleen hun games, maar ook hun wereld bedreigt.
Ga op een avontuur met Ossan, Mao, Taicho, Matchan en Notchi terwijl je gebruikmaakt van hun nieuw verworven vaardigheden die hen zijn geschonken door de Retro Godin. Ontmoet metgezellen uit het verleden, verdedig jezelf tegen vijanden en overwin de bazen die je pad naar de Demon Overlord van Triple-A blokkeren.
Verken diverse omgevingen en verschillende unieke krachten met elke metgezel, allemaal in prachtige 16-bit pixel art en vergezeld van retro muziek. Meester de verschillende krachten van de personages terwijl je door diverse omgevingen vol meedogenloze vijanden beweegt in dit retro-stijl platformspel.
Met de levels en hun mechanics die veranderen naarmate je vordert in het spel, wissel je tussen de personages om de snelste weg door elk level te vinden. De upbeat muziek en het verhaal vol verwijzingen en easter eggs zullen je op het puntje van je stoel houden tot het einde.