Resident Evil Village Cloud
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Beleef survivalhorror als nooit tevoren in de achtste grote game in de verhalende Resident Evil-serie: Resident Evil Village.
Het gloednieuwe verhaal, dat zich een paar jaar na de afschuwelijke gebeurtenissen in het bekroonde Resident Evil 7 Biohazard afspeelt, begint met Ethan Winters en zijn vrouw Mia die vreedzaam op een nieuwe locatie wonen, vrij van hun eerdere nachtmerries. Net op het moment dat ze hun nieuwe leven opbouwen, worden ze opnieuw op tragische wijze getroffen.