Resident Evil Village Cloud
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Experience survival horror like never before in the eighth major installment in the storied Resident Evil franchise - Resident Evil Village.
Set a few years after the horrifying events in the critically acclaimed Resident Evil 7 Biohazard, the all-new storyline begins with Ethan Winters and his wife Mia living peacefully in a new location, free from their past nightmares. Just as they are building their new life together, tragedy befalls them once again.