Reigns: Beyond
Als intergalactische indierockband willen jullie sterren worden tussen de sterren, en reizen je van planeet naar planeet en optreden na optreden op de zoektocht naar roem en rijkdom. Speel in lokale (en niet zo lokale) clubs in de Melkweg, werf onderweg buitenaardse bandleden, en rock de kosmos! Zorg er wel voor dat je de hulpbronnen van je schip bijhoudt en je bemanning onder controle houdt terwijl je op ruimtetournee bent, want één verkeerde beslissing tussen de sterren kan je einde betekenen!