Radiation Island
Radiation Island is een avonturengame met een enorme open wereld waarin je je eigen lot bepaalt.
Tijdens het Philadelphia-experiment ben je vast komen te zitten in een parallelle, andere wereld. Je gaat op ontdekkingsreis door deze nieuwe, mysterieuze wereld vol verrassingen. Gebruik alles wat je kunt vinden om er te overleven en los de puzzel op om terug te kunnen keren naar de echte wereld.