Realistische bediening
Het plezier stopt nooit. Je kunt altijd je vaardigheden oppoetsen of nieuwe kaarten maken in de level editor.
De maker van dit spel heeft het grootste deel van zijn leven besteed aan het beoefenen van acrobatiek en gymnastiek. Alle fijne kneepjes van dit spel zijn gebaseerd op zijn echte levenservaring.