Ontwijk vijanden en verover een zo groot mogelijk gebied om te winnen! De bekende regels van 'landje veroveren' uit populaire Japanse arcadegames zijn net zo simpel als belonend en met zo veel prachtige personages die wachten om onthuld te worden, is puzzelactie nog nooit zo aantrekkelijk geweest!
Ontmoet meer dan 20 Pretty Girls verspreid over 40 gebieden! Speel levels uit met Yu of Asahi als partner en ontgrendel nieuwe outfits voor ze. Met elke uitdaging die je oplost, wordt er een aandenken in de vorm van een foto van de meiden toegevoegd aan je Gallery, zodat je die later op je gemak kunt bekijken. Kun jij ze allemaal voltooien?