PLOID SAGA
In V.O.I.D. + onze eerste platformgame wordt onze planeet binnengevallen door een race uit een ander sterrenstelsel, die alles vernietigt wat het aanraakt om zo met absolute kracht te worden. Na enige tijd besluit een groep Ploids actie te ondernemen en de vrede terug te geven. Om dit te bereiken, moeten Alpha en Omega door de tijd reizen naar tijdperken van het oude land, om heilige stenen te verkrijgen die hem de nodige kracht zullen geven om de indringers te verslaan. Enkele van de oude tijdperken zijn het feodale Japan, de ijstijd, het middeleeuwse tijdperk of andere. Wat hij niet weet, is dat de indringers probeerden die heilige stenen voor zich te krijgen! ... Bovendien dreigt de tijd in te storten, en alleen jij kunt verbinding maken met de PLOIDS om de aarde te redden!
PLOID gebeurt een paar jaar nadat de gebeurtenissen van VOID + de Ploids de patrouille hebben gevormd die tijd en ruimte beschermt om te voorkomen dat het verhaal met Dr. Elo wordt herhaald, ook Alpha en Omega Ploids betreden een nieuwe lijn in evolutie als gevolg van tijdreizen die ze veranderen in PLOID X, een vaardigheid waarmee ze hun systemen tijdelijk kunnen verbeteren om te vechten. Om Ploid X te worden, moeten ze naar 7 heilige ruïnes reizen op zoek naar de bestanden met heilige schijven die de nodige informatie bevatten om de laatste stap te kunnen nemen en te evolueren, je zult de niveaus verkennen in een unieke platformgame-stijl met verschillende soorten gameplays en extra's.
UCHUSEN 2 Ultimate Ploid Battle je bestuurt 3 mobiele oorlogspakken, ontworpen met geavanceerde technologie om te vechten tegen de buitenaardse invasie Uchūsen. Je doel is om je open te stellen tussen de vijandelijke basis en de invasie te beëindigen om de intergalactische oorlog te winnen in een schietpartij.
Heb je alle nodige reflexen om Kairos te besturen en jezelf te openen in de vijandelijke basis?