Onion Assault
Klassieke old school platformactie van de maker van Gunman Clive en Mechstermination Force. Versla het boosaardige leger door met uien te gooien of vijanden op te tillen en ze weg te smijten. Old school gameplay geïnspireerd door 8-bit klassiekers. Volledige 3D graphics met een unieke grafische stijl en een speciale engine. 16 levels met totaal verschillende omgevingen, obstakels, vijanden en enorme eindbazen.