HEILIGE GUACAMOLE
NachoCado is een snel, cartoonesk zijwaarts scrollend spel, waarin de heerlijke avocado's het opnemen tegen de knapperige en geniepige nacho's. De kaart is gevuld met golven van nacho vijanden; alleen JIJ kunt ze stoppen.
Verhoog je kracht met verschillende nuttige boosts. Beweeg als de bliksem, schiet met een waanzinnige snelheid, of pak een extra leven. De mogelijkheden zijn te tellen. Of je wint en stelt een toekomst veilig voor de hele Avocadokind of je sterft terwijl je het probeert.