Monster Prom 2: Monster Camp XXL
"Monster Prom 2: Monster Camp" is het vervolg op de beste (en misschien enige?) multiplayer datingsim ter wereld, maar dan op een manier die je nooit had verwacht!
Het oorspronkelijke Monster Prom is een multiplayer datingsim die schittert door zijn prachtige vormgeving en onbeschaamde humor.
Het vervolg brengt je naar een nieuwe omgeving (zomerkamp) met nieuwe personages om te versieren, waaronder bekende én onbekende gezichten: Damien, Calculester, Milo, Dahlia, Joy en Aaravi. Maar dat is nog niet alles: Monster Camp introduceert hier en daar ook andere verrassingen, van het kampvuurmechanisme tot een nieuw gebied vol magische mixdrankjes.
Maar dat is nog steeds niet alles! De XXL-versie bevat ALLE outfitpakketten die niet exclusief zijn voor Kickstarter!
We hebben de beste ingrediënten uit de populaire "Monster Prom”-formule genomen en daar wat nieuwe smaken aan toegevoegd. Je zult wel zien ;)