Monster Boy and the Cursed Kingdom
Geniet van een kleurrijke actie-avonturengame die gecreëerd is in samenwerking met Ryuichi Nishizawa, ontwikkelaar van het originele Wonder Boy uit de Monster World-serie.
Monster Boy and the Cursed Kingdom haalt het beste uit de klassieke serie om een nieuw, modern avontuur te bieden met leuke gameplay, memorabele muziek en prachtige handgetekende animaties.
Kan Jin het monsterrijk redden? Help onze jonge held om vijanden te verslaan, verborgen plekken te ontdekken, krachtige uitrustingen te upgraden en nog veel meer! Speel ook speciale vormen met unieke vaardigheden vrij die worden gebruikt om nieuwe wegen te openen waar machtige eindbazen en geheime schatten je te wachten staan.