Mitsurugi Kamui Hikae
Betreed de arena, vecht tegen horden vijanden en maak iedereen af in deze indiegame vol actie. Verzamel vaardigheidspunten om je technieken te verbeteren en het op te nemen tegen nog sterkere vijanden. Laat het plezier door je lijf gieren terwijl je gebruikmaakt van zowel snelle aanvallen als verwoestende technieken om je vijanden een kopje kleiner te maken!