Mindball Play
Oefen tegen de computer voordat je verder gaat met de competitie. Test de verschillende power-ups en leer de kleurrijke futuristische banen kennen. Verzamel skins en personaliseer je bal door eindbazen te verslaan in de campagnestand. De game zal je concentratie op de proef stellen. Één fout en het kan afgelopen zijn.
Een game waarbij je één moet worden met de bal: rol, stuiter en duw jezelf naar de overwinning.