Na een dag vol plezier en spelletjes met vrienden en familie, is het tijd om alles op te ruimen! Zoek paren van voorwerpen verspreid over het appartement en voeg ze samen, zet ze op hun plaats. Elke dag komt er meer speelgoed bij, dus het wordt nog moeilijker om ze te vinden! Lukt het jou om er meer te verzamelen dan je vrienden?