Mahjong Connect Onet Puzzle
Het doel van het spel is om alle gekoppelde afbeeldingen binnen een bepaalde tijd van het speelveld te verwijderen. Het spel is afgelopen als de speler met succes alle afbeeldingen heeft verwijderd of als de toegewezen tijd is verstreken.