Kingdom Majestic
Kingdom: New Lands bouwt voort op de bekroonde gameplay en het mysterie van Kingdom door een overvloed aan nieuwe content te introduceren in de IGF-genomineerde titel, terwijl de eenvoud en diepgang behouden blijven die legioenen monarchen zijn gaan ervaren en waarvan ze genieten.
Bouw je koninkrijk en bescherm het tegen de dreiging van de Greed in de volgende evolutie van de bekroonde microstrategie-serie! Ervaar nieuwe technologieën, eenheden, vijanden, rijdieren en geheimen in de gloednieuwe solo- of co-op-campagnemodus.