Josh Journey: Darkness Totems
Josh Journey: Darkness Totems is een handgetekende beat'em up-game over vier dappere helden, die hun vaardigheden gebruiken om de Nightmare Monsters te verslaan met speciale combo-aanvallen in een coöp-gameplay.
De provinciewereld wordt geteisterd door de nachtmerriemonsters uit de droomwereld. The Darkness Shadow, de entiteit die de Dark Side of Dreams bestuurt, stuurt zijn wezens en implanteert Darkness Totems om de vier belangrijkste provincies te besturen: Wind, Water, Desert en Industrial. Het belangrijkste doel van onze helden is om tegen deze kwade krachten te vechten en de totems te vernietigen om de vrede en harmonie in hun wereld terug te brengen.
Elke held in Josh Journey heeft unieke vaardigheden om face-to-face aan te vallen met zwaard of hamer, of om van afstand aan te vallen met magie of geweervuur. Je kunt kiezen uit vier helden tijdens een lokale gameplay met je vrienden!