In Extremis DX
In Extremis DX is een schietspel dat de speler een boeiende en leuke ervaring wil bieden, terwijl het ook experimenteert met de aard van de taal van videogames.
Geïnspireerd door bronnen zoals eeuwenoude mystiek tot hedendaagse popcultuur, is In Extremis geschikt voor alle soorten spelers met een slim levelontwerp en meerdere manieren om uitdagingen aan te gaan.
Met uitdagingen en geheimen probeert In Extremis de kloof te overbruggen tussen kunst en plezier, de underground en de mainstream, het oude en het nieuwe.