Sluit je aan bij monteur Robin en ontdek de geheimen van een stervende planeet. Verken een grote wereld vol lastige puzzels, boeiende personages en moeilijke eindbazen in een prachtig platformavontuur. Laat je meeslepen in een persoonlijk verhaal over vertrouwen, zingeving en de uitdaging om mensen te helpen.
Robin wil alleen maar monteur zijn en mensen helpen, maar zonder een licentie is ze een zondaar in de ogen van haar moeder. Sinds ze haar moersleutel oppakte, is bij de wereld een schroefje los en ze wil alles weer vastschroeven. Nu daalt het noodlot neer op iedereen van wie ze houdt en de One Concern-agenten zitten achter haar aan.
Iconoclasts is het meesterwerk van indie-ontwikkelaar Joakim Sandberg, die er zeven jaar aan werkte. Iconoclasts staat garant voor indrukwekkende actie, hilarische grappen en een emotionele achtbaan in een uiterst persoonlijk verhaal.