I Was a Teenage Exocolonist
Je hebt je hele leven voor je. Breng je het door op school, of duik je in de intrigerende flora en fauna van deze nieuwe wereld? Introduceer je technologie uit het ruimtetijdperk, of leef je in harmonie met de natuur? Ga je de strijd aan met gigantische beesten, of koester je toekomstige generaties? De wereld van Vertumna, weergegeven in schitterende aquarelstijl, is klaar om ontdekt te worden.
Alles wat je leert en ervaart maakt jou en je kolonie sterker. Je zult successen kennen en fouten maken. Deze leermomenten – je herinneringen, beslissingen en vriendschappen – worden verzamelkaarten die je bij je draagt. Elk jaargetijde brengt nieuwe hindernissen met zich mee op Vertumna. De strijdkaarten die je met je ervaringen verdient geven je nieuwe mogelijkheden om deze uitdagingen het hoofd te bieden, of het nu gaat om relaties, nieuwe vaardigheden leren, de planeet verkennen of in leven blijven. Elke beslissing telt, in dit leven en het volgende.