Heroes of the Monkey Tavern
Beleef en verken een kerker vol raadsels, gevaarlijke vijanden en barbaarse vallen. En als het geluk aan je kant staat ontdek je geheime doorgangen die legendarische wapens en wapenuitrustingen verbergen.