Hermitage: Strange Case Files
Dit aangrijpende paranormale horroravontuur draait om Hermitage, de sinistere boekhandel die de meest ongewone klanten aantrekt - die allemaal betrokken lijken te zijn bij mysterieuze zaken die grenzen aan het paranormale. Onderzoek de mysterieuze zaken door in de huid te kruipen van een weinig gemotiveerde boekhandelaar, een voormalige antropologieprofessor die om onbekende redenen nooit buiten zijn boekwinkel is gezien.
Met de hulp van een op de vlucht geslagen hackergenie, een zelfbenoemde detective en een opvliegende juridisch adviseur moet je een reeks gruwelijke incidenten tot op de bodem uitzoeken, rekening houdend met de bovennatuurlijke gruwelen die op de loer liggen in de Lovecraftiaanse boekenverzameling van Hermitage.