LAAT ZE ZIEN HOE HET MOET
Ga na een dag hard werken naar de golfbaan en ontmoet drie prachtige zakenvrouwen: Yumiko, Narumi, Misa en laat ze zien hoe je een meester op het golfveld wordt.
Meisjes zullen elke beweging van je in de gaten houden en naarmate je meer holes slaat, zullen ze zich meer op hun gemak voelen bij jou in de buurt. Hopelijk verlies je daardoor je focus geen seconde. Bewonder hun pakken en breng later in het spelmenu meer tijd met ze door.
Zoals elke professional moet je alle gegeven informatie gebruiken om een goede leraar te worden. Controleer de windrichting en -snelheid. Kies de juiste golfclub voor de situatie. Plan je route met behulp van de minimap en nog veel meer!