ONTDEK DE VERVLOEKTE WERELD
Speel als een jonge jongen en reis door een vreemd bos, verken een vervloekt huis, kruip rond in pikzwarte grotten en ontwijk gevaarlijke vallen in een oude kerker.
Bosvrienden is er om u te helpen tijdens uw moeilijke reis door de unieke wereld van Haustoria. Sommigen van hen kunnen worden gespot en verzameld. Sommige zullen, in combinatie met de magische punaise, helpen om je pad vrij te maken van monsterlijke wezens.