Dit bekroonde spel is een perfecte mix tussen legpuzzels, schuifpuzzels en verbind de lijnen!
Help de vriendelijke en goddelijke Hix om alle prachtige eilanden te herstellen in dit unieke puzzelspel! Los puzzels op om erachter te komen waarom je duivelse broer Dix de eilanden overhoop gooit en wat er precies is gebeurd in dit charmante puzzelavontuur.