Grim Fandango Remastered
Grim Fandango's epische verhaal van vier jaar uit het leven (of de dood) van Manny Calavera, reisagent van de doden, is opnieuw gemasterd om er nog beter uit te zien, mooier te klinken en soepeler te besturen dan toen de game werd uitgeroepen tot GameSpot's Game of the Year, ten tijde van de oorspronkelijke lancering.