Gloomhaven is een meedogenloze tactische RPG met 17 unieke huurlingen en in totaal meer dan 1000 vaardigheden.
Stort je in een van de moeilijkste tactische RPG-games. Leid je groep huurlingen door een meedogenloos gebied waar elke keuze je laatste kan zijn. Vind een weg door angstaanjagende kerkers, duistere wouden en grotten vol weerzinwekkende monsters, op zoek naar waardevolle beloningen... of een gruwelijke dood.
De DLC 'Solo Scenarios: Mercenary Challenges' bevat 17 nachtmerrie-scenario's, die je elk alleen kunt voltooien met een specifieke huurling. Je wordt daarvoor rijkelijk beloond met krachtige, speciaal geselecteerde items.
Met de verhalende DLC 'Jaws of the Lion' worden vier klassen toegevoegd: Hatchet, Demolitionist, Red Guard en Voidwarden. Ook worden 25 nieuwe missies en 10 vijanden en bazen geïntroduceerd in een onheilspellende verhaallijn vol bloedige actie en eeuwenoude verschrikkingen.