Girl Dress Up Classic
In dit spannende spel voor meisjes kun je je dromen in felle kleuren schilderen, unieke looks creëren en van elke dag een echte modevakantie maken.
Stijlvolle kapsels en make-up: u kunt experimenteren met verschillende kapsels en make-upopties om een look te creëren die uw uniekheid en schoonheid benadrukt.
Inspiratie en creativiteit: Met het spel kun je je smaak en gevoel voor stijl ontwikkelen, en inspiratie opdoen om in het echte leven je eigen mode-looks te creëren.
Bereid je voor op een spannende reis door de wereld van mode en stijl. Creëer, ontdek en deel jouw unieke looks. Girl Dress Up Classic is een spel waarmee je je een echte modester voelt!