Gardener's Path is een top-down turn-based puzzelspel waarin je het opneemt tegen gigantische insecten en ondergrondse tuinen beschermt.
Los steeds ingewikkeldere puzzels op verspreid door de 60 handgemaakte tuinen, elk met andere vrienden en vijanden. Doe tijdens een gevecht je voordeel met krachtige artefacten waarmee je terug in de tijd kan reizen en elementaire aanvallen kan doen.