From Earth to Heaven
De game is een unieke combinatie van een first-person platformgame en een luchtige verkenningsgame met een bijna filosofisch verhaal. Het is zeer gestileerd en verrast met adembenemende omgevingen, een surrealistische wereld vol schoonheid en gratie, en een paar kleine omgevingspuzzels die perfect opgaan in de vredige maar verbluffende omgevingen.