Stap in de schoenen van Frederic Chopin en ga op een unieke reis door de wereld van muziek.
Frederic Chopin, beter bekend als een van de meest bekende klassieke componisten aller tijden, wordt opgeroepen uit zijn graf. Al snel merkt hij dat hij onvrijwillig deel uitmaakt van een verraderlijk plan: de muziekwereld staat op instorten omdat alle zielloze muzieklabels en popsterren de muzikale creativiteit verhinderen. Het is nu aan jou om dit te herstellen!
Ga met Chopin op een geweldige reis vol grappige gebeurtenissen. Neem het op tegen je tegenstanders in muzikale duels waardoor zweetdruppels van je voorhoofd zullen rollen.
Beleef een uur aan handgetekende animaties in dit eigenzinnige verhaal en speel door twaalf aanstekelijke arrangementen van Chopin's grootste klassiekers, elk in een ander muzikaal genre. Oefen tot je er bij neervalt en wordt heer en meester van de piano.