Dying Light 2 Stay Human - Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
15 jaar geleden hebben we in Harran tegen het virus gestreden... en verloren. Nu verliezen we opnieuw. De Stad, een van de laatste nederzettingen van de mens, wordt verscheurd door conflicten. De beschaving bevindt zich weer in de Middeleeuwen. En toch is er nog hoop.