Dr. Fetus' Mean Meat Machine
Maar vrees niet, Dr. Fetus weet hoe hij dit probleem moet oplossen. Hij zorgt voor een aantal wrede testruimtes en stuurt daar alle klonen die hij heeft gemaakt naartoe, om de mislukte klonen te scheiden van de goede. In het begin lijken de klonen in de verste verte niet op Meat Boy, maar langzamerhand begint dat groteske, maar beminnelijke gezicht waar Dr. Fetus zo'n hekel aan heeft weer tevoorschijn te komen. De perfecte klonen zijn binnen handbereik en wie weet wat er dan allemaal kan gebeuren?
Dr. Fetus' Mean Meat Machine is de perfecte combinatie van klassieke puzzelgameplay en hardcore platformelementen waar Super Meat Boy om bekendstaat. Puzzel je een weg door prachtige handgemaakte werelden en meer dan 100 puzzellevels vol creatieve vallen en gevaren. Aan het eind van elke wereld wacht je als ultieme uitdaging een gruwelijk baasgevecht.
Verken bekende locaties uit Super Meat Boy en Super Meat Boy Forever, zoals het schilderachtige bos, het ziekenhuis en de zoutfabriek. Alleen is het in Dr. Fetus' Mean Meat Machine niet genoeg om minstens 4 dezelfde klonen met elkaar te combineren. Je moet namelijk ook dodelijke gevaren en vallen ontwijken, zoals cirkelzagen, raketten en slingers. Het is een gestoorde hardcore vorm van de klassieke combinatie-puzzelgame die je kent en waar je van houdt!
Geniet van oogverblindende achtergronden en animaties van de originele Super Meat Boy en Super Meat Boy Forever-vormgevers en luister naar de schitterende soundtrack van RIDICULON, met unieke, geremixte Super Meat Boy Forever-tracks en nieuwe nummers.