Dodgeball Academia
In een wereld waar trefbal alles is, ga jij met Otto naar de academie en train je om de ultieme trefbalkampioen te worden. Gedurende acht afleveringen vorm je vriendschappen en tref je rivalen, allemaal om de het beste trefbalteam samen te stellen.
Laat Otto in level stijgen en ontwikkel een dynamisch team via een enorm en aanpasbaar teeamvoortgangssysteem. Ondertussen verken je het reusachtige Dodgeball Academia en ontdek je lang verborgen geheimen binnen de muren waar je woont, leert en domineert in.