En denk eraan: van doodgaan word je hard.
Het is het jaar 2089 en er is een reusachtige schijf verschenen in een baan om Jupiter. Stap in het te grote ruimtepak van een dappere wetenschapper en verken dit uitgestrekte intergalactische slachthuis.